טופס 4 בתל אביב – לא מה שחשבתם

לבנות בתל אביב זה לא דבר פשוט. התנועה, הצפיפות, המורכבות והבירוקרטיה – כל אלה מקשים מאוד על קבלנים קטנים וגדולים כאחד, לבנות בעיר המבוקשת ביותר בישראל.

אם כבר הזכרנו בירוקרטיה, מה יכול להיות יותר בירוקרטי מהשגת טופס 4? אבל דווקא בתחום הזה תל אביב שונה מכל עירייה אחרת שאנחנו מכירים ולשמחתנו הופכת את התהליך הזה לברור יותר ובכך לנו, המתמחים בתחום, התהליך הופך למקצועי יותר, חד משמעי כמעט בכל אספקט והכי חשוב – מהיר יותר!

מחלקת הנדסה בתל אביב עברה סוג של מהפכה טכנולוגית, הכל ממוחשב, כל פרויקט מקבל דרישות ייעודיות וספציפיות על פי מהות וסוג הבניה וכמובן על פי דרישות והתניות בהיתר הבניה.

אז איך כל זה קורה? בעזרת תיק טיפול לכל היתר.

תיק טיפול נפתח דרך מחלקת פיקוח על הבניה, בצמוד לכל היתר בניה לפרויקט שנבנה. מספר ימים לאחר שנפתח תיק טיפול, מחלקת איכות הבניה בונה גיליון דרישות לטופס 4 אשר מותאם ספציפית לאותו פרויקט עם כל מספרי ההיתרים, תיקי הטיפול, כתובות, גושים וחלקות וכו' על גבי הטפסים.

כל מחלקה שנרצה לזמן לביקורת בשטח, בין אם זה מחלקת שימור, מח' שיפוץ, דרכים, אשפה וכדומה, נוכל לזמן ישירות דרך אתר העירוני או באמצעות מייל ובמקרים נדירים רק באמצעות טלפון שיצויין על גבי כל אחד מהטפסים היעודיים שקיבלנו ממח' איכות הבניה. קל ונוח!

כל תהליך מסירת האישורים, המסמכים וההצהרות נעשה ישירות מול מחלקת איכות הבניה, דרכם גם יונפק טופס 4 בסופו של דבר למבנה.

שלביות התהליך בנקודות:

  1. פתיחת תיק טיפול מול מח' פיקוח על הבניה
  2. קבלת גיליון דרישות לטופס 4 ממח' איכות הבניה
  3. החתמת המחלקות העירוניות על הטפסים הייעודיים וכמובן קבל אישורים מגורמים חיצוניים כגון כיבוי אש, פקע"ר ומי אביבים.
  4. מסרת מסמכים במקביל גם למח' פיקוח על הבניה (השלמת תיק טיפול) וגם למח' איכות הבניה (השלמת גיליון דרישות)
  5. קבלת טופס 4!

נשמע פשוט? צר לי לאכזב אתכם, זה ממש לא פשוט. הבירוקרטיה היא אותה בירוקרטיה המוכרת בכל עירייה אחרת, אבל כפי שציינתי בתחילת דבריי, עבורנו בש.ז.ר ניהול והנדסה, התהליך ברור יותר ופרקטי יותר ולכן גם מתבצע מהר הרבה יותר!

בהצלחה!

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים במגזין:

Call Now Button
× התכתבו איתנו בוואצאפ!